Prowadnice liniowe - seria LMG

Prowadnice liniowe - seria LMG

Charakterystyka
System LMG posiadają cztery rzędy kulek zaprojektowane pod kątem styku 45°, co umożliwia przeniesienie równych obciążeń we wszystkich kierunkach. Zapewnia to uzyskanie dużej sztywności i wysokiej nośności. Ponadto, seria LMG posiada funkcje samoczynnego wyrównania, zapewnia to zniwelowanie błędów podczas montażu – co skutkuje wysoką precyzją i płynnym ruchem.

  • Wysoka sztywność
  • Cztery rzędy kulek - równe obciążenia
  • Samoczynne równanie
  • Kompletny system uszczelnień
  • Wymienność
  • Montaż (R, typ U)od góry, (typ T) od dołu
  • Płynny ruch
  • Niski poziom hałasu przy zastosowanie dużej prędkości
  • Wysoka dokładność pozycjonowania
  • Wysoka powtarzalność
  • Niski opór tarcia

System uszczelniający
Kompletny system uszczelniający w serii LMG składa się z uszczelnień: końcowych, wewnętrznych i dolnych oraz zgarniacza metalowego. Podwójne uszczelnienie zwiększają przede wszystkim optymalną ochronę przeciwpyłową, zapobiegają także wprowadzeniu ciał obcych do wózka i uniemożliwia wypływ smaru - podwyższa to trwałości produktu.

Smarowanie
Gniazda smarowne - umieszczone w kilku miejscach na końcu wózka jezdnego. Daje to więcej opcji podczas projektowania urządzenia, umożliwia zwiększenie efektu smarowania urządzenia. a następnie zwiększy żywotność produktu.

Klasa dokładności
Seria LMG jest podzielona na pięć klas dokładność:
1. N - Normalna
2. H - Wysoka
3. P - Precyzyjna
4. SP - Super precyzyjna
5. UP - Ultra precyzyjna

Systemy uszczelnień

Kod Zabezpieczenia przeciwpyłowe
Bez Symbolu Zgarniacz metalowy
UU Dwukierunkowe uszczelnienie końcowe
SS Podwójne uszczelnienie końcowe + Uszczelnienie dolne + Uszczelnienie wewnętrzne
ZZ SS + zgarniacz metalowy
DD Podwójne dwukierunkowe uszczelnienie końcowe + Uszczelnienie dolne + Uszczelnienie wewnętrzne
KK DD + Zgarniacz metalowy

Klasy naprężenia wstępnego

Klasa Naprężenia Wstępnego Kod Naprężenie Warunki pracy
Wstępne Naprężenie P0 0~0.02C - Kierunek naprężenia stały, wibracje i uderzenia są lekkie, a dwie osie są stosowane równolegle.
- Wysoka precyzja nie jest wymagana, potrzebne niskie opory tarcia
Średnie Naprężenie P1 0.04~0.06C - Do podwieszonych aplikacji z obciążeniem chwilowym
- Stosowane w konfiguracji z jedną osią
Wysokie Naprężenie P2 0.07~0.09C - Bardzo duże wibracje i uderzenia, wymagana wysoka sztywność.
- Zastosowanie dużego obciążenia lub ciężkiego cięcia

Typ kołnierzowy

Budowa Seria
Krótki – duże obciążenie LMG.... C
Długi – bardzo duże obciążenie LMG...LC
typ kolnierzowy prowadnicy lioniowej
 

Typ kwadratowy wysoki

Budowa Seria
Krótki – duże obciążenie LMG.....H
Długi – bardzo duże obciążenie LMG...LH
typ kwadratowy wysoki prowadnic liniowych
 

Typ kwadratowy kompaktowy

Budowa Seria
Bardzo krótki – średnie obciążenie LMG....ST
Krótki – duże obciążenie LMG......T
prowadnice - typ kwadratowy kompaktowy
 
Prowadnice liniowe - seria LMG, typ C
Prowadnice liniowe - seria LMG, typ H
Prowadnice liniowe - seria LMG, typ T